Aj

Fy f-n säger jag. Att man aldrig lär sig :P Åt middag med Helén igår hemma hos mig och drack vin och så blev det en sväng till Harrys för en drink eller tre och idag känner jag att jag drack alldeles för mycket. Ont i huvudet, illamående och trött.

Men kvällen var trevlig. Helén kom med inflyttningspresent, en fin rund jullampa som ska hängas i fönstret och en stor kopp med tomten på :) Tack snälla! Helén var superfin i håret efter ett besök hos frisören, kortare, rakare och lugg :) Bild kommer.

Det snöar här men allt blir bara slask.

Längtar efter att få mysa med Daniel ikväll.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Stackars dig. Nä förresten, du får skylla dig själv :D Puss snygging!

2008-12-12 @ 11:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0