En vanlig söndagkväll igen då

Tillbaka i Norrköping igen och imorgon är det tillbaka till jobbet. Men två dagar bara, det ska man väl klara? Lär vara lugnt, inte så mycket att göra. Känns inte som någon idé att packa upp resväskan, förutom det som ska tvättas då, för på onsdagförmiddag bär det av till Götlaborg!
 
Filmen vi såg igår, Australia, var verkligen bra. Spänning, äventyr och kärlek :) Blev lite shopping också innan bion. Jag gjorde några fynd på Gina. Det har varit en underbar helg tillsammans med familjen! Kul att träffa Kajsa, Kalle och gänget också. 24 januari ses vi i Kristianstad och firar Lisas 25-årsdag :)

Inte långt till jag träffar mamma och pappa igen heller. På lördag kommer dom hit med katterna!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det var jättekul att träffa dig, även om jag känner såhär i efterhand att jag var lite seg där i början - nog för att jag saknade Christofer, haha :)



Den 24 ska vi festa som faan! Perfekt att det är i en stooor lokal - daaaaansaaa! =) (som vi inte fick göra i lördags)..

2008-12-28 @ 18:44:15
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0