Helg

Snart dags att gå hem. Skönt att sluta kl 16 på fredagar. Ska förbi Hyresbostäder och återigen försöka få nyckel till tvättstugan. Vill ju kunna tvätta innan jag åker på tisdag. Sen ska jag köpa en skiftnyckel, sitter en skruv i dosan till internet som man måste ta bort med skiftnyckel innan man kan koppla in sladdarna. Jäkla dumt :P Ska shoppas lite god middag till kvällen med, undrar vad jag ska äta? Fick en chokladask av arbetskamraterna för att jag varit med och ordnat julfesten, så det blir det till efterrätt iaf :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas du hittar på en god middag. :) Vi ska käka julmat... =P

2008-12-19 @ 15:47:08
Postat av: Helén

Kul me present =)

Här ska de fixas till i morron å midda blir ngt enkelt Nästan som vi åt förra veckan Annat kött bara ....

2008-12-19 @ 17:04:44
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0