Ibland är det inte så tokigt att skjuta upp saker

Hade tänkt duscha och tvätta håret igår så jag skulle vara fin för julfesten och slippa göra det på morgonen, men så fastnade jag fram för pregnat man och var grymt trött så det blev ingen dusch. Istället tog jag ett bad imorse. Det var riktigt skönt, även om jag några gånger höll på att somna i badet.

Så nu sitter jag på jobbet nybadad och lagom uppklädd :) Mina high heals står på golvet och dom ska på sen!

En kollega kom in precis och berättade om nämnden igår. När jag reste mig upp och hämtade vatten igår då hade en kvinna som sitter i nämnden tittat efter mig och sagt till min kollega "vilken söt flicka" och så hade hon följt mig med blicken till jag gick satt mig haha Gulligt.

Några möten idag , det första kl 9.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det hade varit lite läskigt om det var en man som sa så...

2008-12-18 @ 08:38:50
Postat av: Helén

Lyxigt att hinna me ett bad på morron ...

2008-12-18 @ 10:13:25
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0