Klart det inte blir som man tänkt sig

Nu sitter jag i gamla lägenheten. Elen i nya har inte satts på trots att jag ringt till eon som hänvisat mig till hyresbostäder som sagt två gånger att elen ska vara igång! Ska det vara så jävla svårt. Ska sova där inatt och vakna tidigt och packa upp medan det är ljust :P Men kvällen tillbringas i den gamla lägenheten där jag ska tröstäta godis och se film.

Känner mig ensam , speciellt när jag stöter på problem så här. Och nya lägenheten känns bara stor och mörk (uppenbarligen). Trivs bra i den här mini enrummaren där jag inte blir lika påmind om att jag bor själv. Katterna utforskar nya lägenhet för tillfället :)

Men men det känns nog bättre imorgon när det är ljust och jag kan fixa lite och göra lite mysigt till kvällen då jag får tända massa ljus och ligga och läsa eller nåt :P På måndag kan dom förhoppningsvis sätta igång elen. Måste ringa om internet också. Tur att jag har det på jobbet.

Tack underbara bröder för hjälpen idag! Älskar er.





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jävla EON! Jag vill komma på besök snart och lysa upp din nya fina lägenhet :D

2008-12-06 @ 21:20:30
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0