Dan före dan

Sakta men säkert börjar helgen närma sig. Och jag ser verkligen fram emot den! Imorgon åker jag. Behöver väl knappast skriva att det är till Göteborg ;) Ska bli mys att få träffa Daniel och Jonathan igen. På lördag ska jag och Daniel dessutom på stor 30-årsfest. Det är Daniels kompis Daniel som fyller år :) Verkar som att det ska komma mycket folk. Kul men läskigt med massa folk jag inte känner. Fast mest kul såklart :)

Blir resa med tåg den här gången. Ska bli otroligt skönt. Två timmar mindre i resväg och så ska jag gå från jobbet redan kl 14 så slipper komma fram så sent och missa en fredagsmyskväll.

Nu har jag bara 18 minuter kvar att sitta av på jobbet idag ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas du får en skitbra helg! Vi hörs på SMS och MMS som vanligt :D Kram snygging.

2008-11-20 @ 20:27:35
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack :D



Ha det jättemys i Göteborg! Festa loss! :)

Kram

2008-11-20 @ 22:50:07
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0