Så var den här helgen också slut

Jag har haft det toppen. Mys och fest. Var en rolig 30årsfest och kul att träffa Daniels kompisar och kusiner. Festen började vid kl 19, det bjöds på god buffé, efterrätt och öl, vin och sprit. Lite frågesport om födelsedagsbarnet fick vi göra också. Var säkert 40 personer där. Jag och Daniel blev dock lite trötta och somnade hemma med våra finkläder på vid tolv ;)

Idag blev det en fika med Daniels mamma och kompis efter att vi hämtat Jonathan. Han fick sova hos farmor :) Fredagkväll när jag låg i soffan och tittade på idol kom Jonathan med sin filt och la sig hos mig och somnade. Underbar känsla :) Så bra att han kan känna sig trygg hos mig.

Håller tummarna för att Daniel kan komma och hälsa på mig nästa helg :) Måste ju visa stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0