Underbara lördag

Kvällen igår tillbringades med Helen. Vi satt och drack vin och tjattrade innan Daniel kom. Jag och Daniel åt lite, sen mötte vi upp Helen på Cromwells där vi lyssnade på Stoffe som spelade och folk som sjöng karaoke. Jag och Daniel skulle hem men tog en sväng förbi Harrys också, där var det fullt med folk! Helt packat. Vi tog en öl och sen gick vi till mcdonalds och köpte cheeseburgare. Sen hem och sov.

Idag har vi varit en sväng på stan, ätit pizza och varit en snabbis på julmarknad i värmekyrkan. Torftigt med julmarknad inomhus tycker jag. Nu ligger vi i sängen och myser. 18.15 blir det bio, twilight!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jäklar vad ni far runt :) Blev inget bad? :)

2008-11-29 @ 14:05:49
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag vet inte om vi ska träffa henne (håller på att diskutera det via SMS nu). Jag är lite sugen på bio...

2008-11-29 @ 16:09:14
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0