Status oförändrad

Gick inte att gå till jobbet idag, helt utslagen känner jag mig. Precis ringt vårdcentralen och de ska ringa upp om 20 min. Hoppas jag får en tid idag. Känner mig rätt säker på att det är bihåleinflammation, eftersom det inte blir ett dugg bättre heller så känns det inte som att det kan vara en vanlig förkylning. Känns skit att vara hemma och förlora massa pengar, Min andra karensdag den här månaden. Behöver verkligen pengar nu när jag ska flytta och måste köpa lite saker.

Tagit ledigt på fredag för jag ska till gbg. Vill så gärna vara frisk då.

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe ja det är ju inte det roligaste jag vet direkt :P tänkte nog försöka undvika ett sånt jobb ;)

2008-10-06 @ 13:17:08
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0