Helgen

Helgen har varit underbar. Igår gick jag och D ut till samma ställe som i fredags. Innan vi gick ut drack jag lite vin och han öl och så tittade vi klart på offside och sen såg vi barnhemmet.

Det knasigaste som hände igår var nog den 40-åriga bisexuella kvinnan som blev besatt av mig haha Hon tyckte jag var så söt och hade aldrig sett nån sötare. Hon sa det till D också :P Hon ville dansa med mig och krama mig. Så fort D inte var i min närhet så dök hon upp hehe oj oj oj. Hon pratade om att hon skulle skicka kärleksbrev till mig osv.

Idag sov vi alldeles för länge. Så det blev inte så lång tid tillsammans, Men mysigt hade vi :)

Sjuk trött nu så jag och katterna ska sova.

D

Kommentarer
Postat av: Helén

Hoppas du får sova igen nu då =)



Å verkligen kul tant ni träffa på

2008-09-22 @ 00:00:07
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Kajsa

He is such a cutie :)

2008-09-22 @ 15:13:43
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0