Sjuk

Jag gick hem vid lunch idag för jag kände mig alldeles febrig och ont i kroppen. Inte lika ont i halsen men hosta och snuva istället. Sov fyra timmar när jag kom hem och mår lite bättre faktiskt. Precis druckit varm mjölk med honung, skönt för halsen. Känner att jag måste gå till jobbet imorgon för jag behöver förbereda mig för ett möte på fredagmorgon. Jag ska vara arbetsledare för en liten grupp och känner att jag måste titta lite på exakt vad det är vi ska göra :P

Lön imorgon. Don't we just love it :)


Kommentarer
Postat av: **KAJSA**

Krya på dig!

2008-09-24 @ 21:09:07
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Funkar =)



Ev e Nisse me oxå ...

2008-09-24 @ 21:42:42
Postat av: solweig

Krya på dig lilla gumman

Nu fungerar telefonen igen

Kram

2008-09-24 @ 23:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0