Friday Im in love

Har haft en riktigt härlig dag so far. Tittade på den andra filmen jag hade hyrt igår och den var superbra! En riktig Camilla-film. Det roade jag mig med medan jag åt frukost och tvättade. Efter det gick jag en sväng på stan och uträttade några ärenden, köpte en kaffe och satte mig vid strömmen och njöt av solen :) varmt ute idag. Satt på balkongen en stund när jag kom hem, katterna fick vara ute också.

Lite senare ska jag städa så Helén inte får en allergichock när hon kommer hit imorgon till katterna :) Och packa inför morgondagens resa till farmor och farfar. 8.30 går tåget.




Se den!

Kommentarer
Postat av: Petter

Jag däckade också :(

2009-04-10 @ 16:03:51
URL: http://pttr.blogg.se/
Postat av: Solweig Renner

Ha nu en riktigt härlig påsk hos

Farmor och hälsa så gott.Maila

ingredienserna som Tobbe hade i

sin grekiska sallad snälla.

Kramar Mormor och Morfar

2009-04-10 @ 16:50:55
Postat av: Helen

Härlit =)



Glöm inte soffan

2009-04-10 @ 17:20:06
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Sefaat

Jag såg också filmen nyligen....den var ju inte så förutsägbar vilket den ska ha ett stort plus för. Däremot var jag inte så nöjd med slutet, det kändes inte riktigt som ett slut...



Slutsummering blir dock ändå att den var bra :)

2009-04-14 @ 13:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0