Näst sista dagen

Var på min sista socialnämnd precis. Eller sista och sista, kanske hamnar där igen nån gång i framtiden, men for now. Fick ett lycka till av ordförande. Tur att hon inte frågade vad jag skulle göra sen, som ALLA andra frågar :P Då hade jag nog (bittert) sagt att jag ska göra alla andra unga sällskap i arbetslösheten.

After work ikväll för att "fira" av mig. Tydligen kommer nästa alla på kontoret. Blir nog en trevlig kväll! Hoppas bara ingen håller tal, då går jag på toa ;) Nej, avdramatiserat vill jag ha det.

Och nej, inget svar om vikariatet. Suck.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får en trevlig avslutningsfest.



De hör nog av sig i morgon om vikariatet eller så har de inte bestämt sig ännu. Allt brukar ordna sig till slut.



Kram mamma

2009-04-29 @ 16:10:10
Postat av: solweig Renner

Trevlig avslutningsfest.Jag håller

fortfarande tummarna.Så fira valborg

med sång och glam.Kramar Mormor.

2009-04-29 @ 16:33:04
Postat av: Milla

Tack, mamma och mormor!

2009-04-29 @ 16:43:42
Postat av: ♥ KAJSA ♥

Hoppas det blir trevligt ikväll! Ska tänka på dig :) Men det gör jag typ alltid :D Jag skurar. Men lyckas inte få igång ljudet på Kalles jävla dator. SUUUUCK :( Tråkigt att städa utan musik =(

2009-04-29 @ 16:48:01
Postat av: Helén

Hoppas du får en bra kväll på Butlers...??



Ringer i morron om shoppingen =)

2009-04-29 @ 17:33:44
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0