Så kan det gå

Vilken mysig kväll jag och Helén hade igår. Pizzan var supergod :) Tyvärr känner jag av idag att jag drack rödvin igår, trots att vi bara delade på en flaska.

I morse uppstod an emergancy. På väg till jobbet tappade jag något och när jag böjde mig för att ta upp det flög knappen på mina nya chinos av. Ok, jag kanske skulle köpt en större storlek ;) När jag kom till jobbet försökte jag först lösa det med gem. Gick inte bra. Var runt och frågade på kontoret om någon hade säkerhetsnål men nej. Så det blev ett snöre till att börja med. När ryktet hade spritt sig sprang flera runt och letade säkerhetsnål och till slut hittades flera stycken :) Så nu sitter jag med två stora säkerhetsnålar i byxorna. Det funkar.

Efter lunch ska jag på mingel i rådhuset med anledning av nya norrkoping.se

Kommentarer
Postat av: Helén

haha klockrent ....

2009-04-03 @ 11:03:03
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oh va läskigt.. va påhittig du var som lyckades fixa det =)

2009-04-03 @ 11:19:10
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0