Sorgligt

Så ledsamt att lämna alla underbara människor idag. Fick tårta, blommor och presentkort på Åhlens :) Verkar som det har gått fram att jag gillar att shoppa ;)

Fick inte sommarvikariatet. För att jag inte har läst någon juridik sa hon. Men efter ett år på socialkontoret känner jag att jag har ganska bra koll på socialtjänstlagen. Men men, hade nog tagit det hårdare om det var en fast tjänst det handlade om. Ett sommarvikariat hade bara gett mig lite mer tid. Och erfarenhet.

SKa möta upp Helén strax och handla lite inför kvällen. Det blir grillning!

Kommentarer
Postat av: Helén

Nja Nästan grillning =)



2009-04-30 @ 14:26:51
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0