19.e

Igår fick jag skriva på kontrakt för vidare anställning. Kommer jobba som timanställd! Kollar dagligen andra jobb men känns skönt att ha någonting under tiden, trivs väldigt bra här, även om det inte är ett ställe jag vill fastna på.

Precis när jag var på väg att lägga mig igår kom J förbi med sin hund, Tibbe :) Båda somnade hos mig (vi stängde dörren till sovrummet så inte katterna skulle klösa lillvovven) men klockan tre i natt åkte dom hem, Tibbe tyckte inte det var jättekul att vara instängd.



Gladast blev jag över att älskling verkligen bad om ursäkt för att han hade betett sig dumt. Han ringde här för en stund sen också. Idag är det exakt en månad sen vi hade vår första dejt :D Känns som vi känt varandra mycket längre, samtidigt som den här månaden har gått väldigt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0