Försök två

Efter Jings låga (men effektiva) försök så har jag nu inte snusat på ett dygn. "Vill du inte leva ett långt liv med mig"? "Vill du dö i förtid och lämna mig ensam"? "ta en snus om du blir lycklig av det....lyckligare än av att leva länge med mig" Lömsk är han ;)

Sitter på jobbet med godis på skrivbordet och toapapper under läppen haha Fick tips av Azra och det har faktiskt en viss lugnande effekt, känns lite som snus.  Känner mig som ett mongo dock men whatever works.  Vill han att jag ska vara tjock och sur så visst :P


Ska jobba till 22. Jing kommer och möter mig så går vi hem och lagar mat.  Vitt vin ska jag unna mig också, har en flaska i väskan :)


Kommentarer
Postat av: ♥ KAJSA ♥

hahaha flaska i väskan, det lät inte så bra :D men gott gott. jag ska ha kul med vindunken ikväll, ni drack ju inte så bra så det är massa kvar :D

2009-08-14 @ 18:24:42
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/
Postat av: Helen

haha Det kan du vara värd ...

Vad ska ni laga för gott då???

2009-08-14 @ 19:31:20
Postat av: Helen

lite ont i halsen men ganska okej

De ska visst dricka mass aöl i kväll ...

2009-08-14 @ 19:48:44
Postat av: Helen

Hm E inte jag direkt men ska hänga på en stund i allafall åkolla läget samt se va de e för mer folk som hon umgås me häruppe

2009-08-14 @ 20:33:52
Postat av: ♥ KAJSA ♥

Hur går det med ickesnusningen?

2009-08-15 @ 10:20:01
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0