Härliga dagar

Uppdatering om gårdagen är på sin plats tycker jag. Marina kom hit och Jing stannade med oss hela kvällen. Vi drack vin och även lite öl som Jing i smyg hade lagt i min kyl :) Riktigt trevligt hade vi. Så trevligt att vi knappt ville lämna lägenheten. Men en lite tur på stan blev det bland karuseller och musik. Vi köpte lite godis och sen hem och sov :)

Jag var dålig på att ta bilder men ett par på söta Marina och Jing blev det iaf



Trötta var vi imorse, vi började vid 8 både jag och Jing. Vi lyckades ha både rast och lunch samtidigt. På första rasten gick vi till McD och åt frukost och till lunch blev det kebab ;) På vägen hem gick vi genom marknaden och köpte munkar med choklad på. mmm. Mycket nyttig dag! Sov några timmar nu på kvällen, det blev vi pigga av och har dansat massa här hemma. Helt nyktra :P Nu har Jing cyklat hem och jag ska snart krypa ner i sängen.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mycket! Låter som ni hade en härligt onyttig dag :D

2009-08-22 @ 15:12:50
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: he

2009-08-22 @ 18:17:44
Postat av: Helen

Inte dumt alls =)

Låter lite somen augustifest jag skulle ha vart hemma lite på den ...

2009-08-22 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0