Trött och seg

Mår lite dåligt idag efter gårdagen. Sitter i telefon och känner att jag vill spy :P Åt precis en macka så känns lite bättre åtminstone.

Middag hos mig igår med Helen. Lövbiff och wokgrönsaker med rödvin till (uää rödvin, känns inte lockande nu). Jing kom förbi också :) Han åt med oss men när det var dags för oss att gå ut så cyklade han hem. Jag och Helen hamnade på Higlander där vi tog ett glas vin och en drink. Vi satt där till dom stängde (tolv) och en stund efter det. Jing kom med bilen sen och skjutsade hem och nattade mig :P

"Bara" sex timmar kvar på jobbet. Hang in there, Camilla.

Kommentarer
Postat av: Helén

Lite drygt två timmar nu ....

Kämpa kämpa...

2009-08-05 @ 15:44:40
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: ♥ KAJSA ♥

Låter som en kul kväll. Se till att bli av med den där bakisheten nu. Köp Mc Donald's på vägen hem, och massa cola :)

2009-08-05 @ 17:37:20
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0