Dan före dan

Vad mycket snö det har kommit i natt. Fick pulsa fram över gården! Plogbilen hade inte hunnit köra än ;) Såg den dock.

Lite att styra med efter jobbet; gå till Helén och hämta julgodis :), fixa en sista julklapp, gå till apoteket och så packa. Jobbigast av allt kommer bli att få in katterna i buren sen :P Hoppas på att jag kan locka en av dom åtminstone med lite mat så jag bara behöver kämpa med att få in en. Om jag går och hämtar en och den andra ser att den ska in i buren så kommer den troligtvis gömma sig långt in under sängen :P Får försöka överlista dom på något sätt.


Kommentarer
Postat av: Helén

Lussebullarna e framplockade =)

2009-12-23 @ 11:00:00
Postat av: KAJS VÄRLD

Jag längtar till måndag. Ska bli så kul att träffa dig igen. Är du ledig hela dagen?

2009-12-25 @ 13:35:31
URL: http://kajs-world.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0