God fortsättning

Har satt Jing på Roslagsbanan. Vilket äventyr för honom, hoppas han överlever :P Han ska nämligen gå en tur på stan idag innan vi åker tillbaka till Norrköping. Träffa lite kusiner passar han på att göra också. Eftersom katterna är med och vi båda inte kan åka in tidigare så tyckte jag att han kunde få göra det åtminstone.

En underbar jul har det varit! Härligt att vara med familjen och supermysigt att Jing har varit med :) perfekta julklappar har jag fått också:

Två uppsättningar sängkläder (behövdes verkligen!)
Set från bodyshop med lotion, lip balm m.m.
Örhängen
Tvål
Mysdress
Strumpor
Pengar
Bok


En vit jul i år


Glad Jing


Lillebror


Me and my love


Blivande föräldrar! I sommar blir jag faster :D


Mamma och bror

Pappi


Tre mongon ;)


Nya mysdressen invigdes :)


Julkatter :)



Ska jobba inatt 23-07. Gäsp!


Kommentarer
Postat av: KAJS VÄRLD

Kul med bilder, som alltid. Ni verkar ha haft det jättemysigt :) Synd att ni inte kunde vara här så länge så vi hann ses här också :) bra julklappar du fick :) kram

2009-12-26 @ 21:27:13
URL: http://kajs-world.blogspot.com/
Postat av: Herr snopp

vilken lycko ost, varför fick jag inte följa med

2009-12-27 @ 16:55:45
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0