Eftermiddag

Jag var och besökte spädbarnsverksamheten idag men inga små bebisar syntes till :( Antar att dom bokade in mig på en tid när dom inte hade grupper. Men nu har jag fått lite info så ska bara fixa ihop en artikel. Men det får bli imorgon. Idag ägnar jag mig åt statistik som ska in inför ett möte i Jönköping. Japp, jag ska tydligen till Jönköping nästa tisdag. Får se vem jag får med mig härifrån. Linköping skickar tydligen sex stycken så två representanter från Norrköping borde vi väl kunna ordna :)

Kommentarer
Postat av: Solweig Renner

Snygg i topp och kjol.Hårfixet gillade jag.

Påminner om morfars bildskiva till i mars

Kramar mormor

2009-02-16 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0