Jag gör också den här

Vad heter ni? Camilla och Daniel
Hur träffades ni? På nätet
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej

Har ni barn? Inte tillsammans


Har båda körkort? Daniel har men inte jag
Isåfall, vem kör bäst? Han..hoppas jag
Kommer du ihåg er första kyss? Japp
Vem sa "Jag älskar dig" först? Daniel. Men han var full så sa sen att han inte menade det :P
Vem är äldst? Han
Vilka stjärntecken är ni? Jag är fisk och Daniel våg
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Daniel



Vem sjunger bäst? Jag ;)
Håller ni i handen på stan?  Inte speciellt ofta
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej..eller alltså klart vi kände varandra innan vi bestämde oss för att vi var ett par
Blev du kär i första ögonkastet? Nja..inte kär men intresserad
Har ni någon speciell låt? Nej
Har ni några "fri kort"? Inte som jag vet om iaf ;)
Har ni varit utomlands tillammans? Nej men kryssning till Finland är på g
Vilket är ert bästa minne? Eftersom vi inte har så många tillsammans så är alla bra.. än så länge ;)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ses aldrig på vardagarna :P



Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ja och gör fortfarande
Blir du lätt svartsjuk? Ganska lätt
Brukar ni bråka? Ibland.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Den gosiga magen och fotbollsvaderna ;)
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej, inte vad jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0