Sms vs samtal

Var på ett möte på eftermiddagen som slutade 15.30. Efter det gick jag hem :) Ska ju vara borta i tolv timmar på tisdag när jag åker till Jönköping (6.35 går tåget!!) så tyckte jag förtjänade det. Skulle till apoteket och hämta ut järntabletter men så hittade jag inte mitt leg. Så det blev inga järntabletter idag. Kom på sen att det ligger i min "partyväska" sen helgen :P Är ju 23 på Harrys så då behövdes det. Hade behövts för mig om det var 18 också iofs :P Visar ju faktiskt när jag köper snus ibland. Vet ni vad det betyder? Jag ser ut som 17.

Avslutar med en sms-konversation mellan mig och min sötnos:

Daniel - You are lovely my friend. You're spinning through my head all day.
Jag - Gulligt. Men FRIEND? :P
Daniel - ?
Daniel - Har vi bråkat eller drömmer du?
Jag - Nej. Skojade bara. Var inget.
Daniel - Eh hänger inte med.
Jag - Menade att jag väl är din flickvän, inte vän :P

Ibland är det kanske bättre att prata än att smsa ;)

Kommentarer
Postat av: Milla

När du blir äldre som jag 50 plus kommer du bara gilla att se yngre ut. Det kanske är genetiskt.



Puss mamma

2009-02-18 @ 20:03:56
Postat av: Kajsa

Ni är väl vänner också? Kalle är min bästa vän, du kommer på andra plats. HAHA, närå du är min bästa tjejvän och han bästa killvän? Är det OK?

2009-02-19 @ 07:09:38
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/
Postat av: Helén

jo ibland blir sms lite tokit ...

2009-02-19 @ 11:09:55
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Helén

Tack å nej klart ja inte gör men slipper lite från Af nu i alla fall

2009-02-19 @ 11:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0