Sjukskriven

Var hos läkaren igen och fick läkarintyg. Sjukskriven veckan ut. 

Hon var konstig min läkare, frågade när jag kunde jobba igen. Det ska väl hon berätta för mig :P Och så frågade jag om min feber som jag haft i 9-10 dar och då sa hon men du har väl ingen feber nu. Värst av allt var när hon tipsade om ipren! Duh. Jag har ätit ipren i över en vecka nu, maxdos varje dag. Örat var inte lika rött längre iaf och jag har inte lika hög feber.

Håll tummarna för mig nu att jag väldigt snart blir frisk.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Störd läkare. Men bra att du verkar må bättre!

2009-01-13 @ 15:34:33
Postat av: Lisa

Jag får också alltid konstiga läkare :P ofta förstår de inte vad jag säger då de inte kan svenska så bra - svårt läge!



Mår du liite bättre nu?? hoppas! Tycker så synd om dig! Å festen är ju snart liksom!

2009-01-13 @ 18:17:28
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Lisa

Usch stackare, verkligen illa det där ju...



Tack för pengarna, såg de precis :)

Hur känner du för att sova i lokalen? Har du sovsäck eller liknande att ta med dig eller så? Kollar ju runt lite vad ni gäster tycker :) för jag måste sova över så jag kan städa tidigt på morgonen sen å vill ju helst ha Christofer med som sover med mig så kollar om ni andra också tycker det är okej!

2009-01-14 @ 17:51:11
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0