Söndag

Kom hem från Göteborg igår. Natten var orolig. Jonathan hostade så han kräktes. Precis när jag bytt kläder på honom kräktes han igen över mig. Sen låg stackaren och hostade hela natten. På morgonen hade han 39 graders feber.

Mamma och pappa kom hit igår. Vi åt lunch på stan och gick en promenad. Dom hjälpte mig att bära ner lite saker i förrådet. På kvällen blev det lite räkor och goda ostar. De åkte i morse och jag låg och sov fortfarande. Har fått ont i halsen. Inte så konstigt kanske när jag haft sjukdom omkring mig i några dagar :P Hoppas bara inte att jag får hög feber och måste vara hemma från jobbet.

Katterna är tillbaka hos mig :) Jag har saknat dom. Idag ska först ta ett långt och skönt bad och sen kanske köpa lite bär och göra en smoothie med min nya blender som jag fick av Daniel i juklapp :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha vad äckligt!



Du får inte inleda ett inlägg sådär, man kan inte koncentrera sig på fortsättningen då ju :D

2009-01-04 @ 15:54:32
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0