Tappert försök

Försökte få min själv inlagd på sjukhus idag men det gick inte. Tänkte att jag behövde dropp eftersom jag knappt ätit på över en vecka. Extra orolig på grund av min tarmsjukdom. Så jag tog taxi till akuten men dom hänvisade bara till vårdcentralen eftersom jag antagligen har influensa. Influensa som lett till öroninflammation och influensa är virus och därför hjälper inte penicillin :( Blev taxi tillbaka direkt.

Läget är alltså feber, hosta, täppt i näsan och ingen röst. Och det enda jag kan göra är att vänta på att det ska gå över av sig själv.

Kommentarer
Postat av: Helén

Låter inte alls kul de där...

Håller tummarna för att det ska vända snart

2009-01-12 @ 16:34:10
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till söndan om inget annat händer

2009-01-12 @ 16:41:27
Postat av: Kajsa

Men du måste ätaaaa Camilla!! Kämpa på!

2009-01-12 @ 16:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0