Torsdag

Vad folk är med i tv hit och dit. En gammal klasskompis (Erik Rydberg) ska tydligen vara med i den nya säsongen av Robinson.

Jag har börjat få tillbaka smak och luktsinne, vilket ledde till att jag tog ett bad ;)

Nu ringde min chef precis. Hon har varit så gullig och ring säkert fyra gånger när jag varit sjuk och varit orolig. Idag nämnde hon dock arbete :P Det är lite kris på jobbet, de behöver årsstatistiken så fort som möjligt. De hade till och med ringt Anna som jag vikarierar för men hon kunde inte komma in förrän måndag och då är jag tillbaka sa jag. Så på måndag vet jag vad jag ska göra, vara frisk och jobba snabbt :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

han var ju med i nåt frågeprogram på tv för nåt år sen också? fast han åkte ut på en gång :D

Det är han som är lite störd va?

2009-01-15 @ 14:20:54
Postat av: Kajsa

Jo men han som satt med skolkatalogen och pekade ut alla "Hon är snygg, hon är fet, hon är för smal, hon är blek" när dom var med. That's the man. Usch, can't stand him. Hoppas han blir mobbad eller uppäten av en varan! hahaa

2009-01-16 @ 08:47:47
Postat av: Helén

Man gör vad man kan =)

2009-01-16 @ 13:51:02
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0