Dagen efter

En minst lika trevlig dag och kväll igår! Jag och Helen tog en promenad runt strömmen och sen blev det en fika på färjargården. På kvällen åt vi god middag, kronärtskocka till förrätt, första gången jag åt det! Jag tyckte det var gott. Supergod huvudrätt också. Lite vin till maten och sen goda och somriga drinkar :)

Vi hamnade på trägårn sen. Tillsammans med resten av Norrköping tror jag. Fullt med folk! En och annan bekant stötte jag på.

Idag ska jag jobba mellan 15 och 23. Har gott om tid att vila upp mig på alltså innan det är dags :)

Kommentarer
Postat av: Helén

haha En å annan bekant... hahahahahha

2009-07-18 @ 12:35:19
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0