Tisdag

Vaknade 5 imorse och låg vaken en stund. Var självklart supertrött när jag väl skulle gå upp sen. Hade satt klockan på 8 men kom nog inte upp förrän strax efter 9. Jobb 9.45-18 idag. Sen blir det middag och allsång på tv hos Helen :)

Ätit fiskgratäng till lunch precis. Var superhungrig och inte sugen på det, inte ens mätt heller. Ha överseende med mitt klagande, det är trots allt tisdag = hatdag ;) Tror det finns fler som inte gillar tisdagar, folk har varit lite extra griniga idag tycker jag. Kanske jag som smittar av mig haha

Kommentarer
Postat av: ♥ KAJSA ♥

Jag är glad ändå. Men för mig är det ju lördag hela veckan haha :P



Om sex dagar ska jag börja söka jobb, för 1 augusti är ju en lördag, så börjar den tredje istället :)



Kul med middag och allsång. Vi ska till Willys ikväll, hoppas på att hinna hem till allsången :D

2009-07-28 @ 14:55:45
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/
Postat av: Petter

Tisdagar är sämst..



Senapsgul, hmm, låter inte så snyggt du!

2009-07-28 @ 22:04:16
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0