"118118 - Camilla"

Precis varit på informationsmöte på Eniro. Försöker vara positiv till att jag har ett jobb men njaaa, det är svårt :P Jag vill göra nåt kul, stimulerande, viktigt! Men jag får väl vara tacksam ändå antar jag. Det som är bra är att jag bara är anställd som sommarvikarie till 31 aug. Om jag sen trivs och de trivs med mig blir det en timanställning. Alltså kan jag försöka hitta ett nytt jobb till efter sommaren ;)

Jaja jag ska sluta vara negativ nu. Många ungdomar som jobbar där så kan tänka mig att det är god stämning och mycket roligt folk. Vi var fyra nya tjejer idag och fyra killar. På måndag 8.30 startar utbildningen. Man ska lära sig vissa saker och sen får man göra ett sluttest.

Nu ska jag laga middag.



Kommentarer
Postat av: Helén

Så där ja ...

Illa de där me att inte vara lediga samtidgt ...

2009-06-10 @ 17:30:58
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Daniel Eckebrant

Man får vara nöjd med det man får i dessa tider.

2009-06-10 @ 17:47:44
Postat av: Kajsa

Du hittar något bättre längre fram! :) Bra att du inte nöjer dig Camilla :)

2009-06-10 @ 18:00:24
Postat av: Anonym

Jo men visst ... fröken busy .....

2009-06-10 @ 18:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0