Fredag, underbara fredag

Precis ätit en fryspizza, och nu sitter jag och kollar på fotboll och dricker rosé. Härlig fredagkväll :) Bussen till kolmården går redan kl 9 imorgon så ingen direkt sovmorgon. Iaf inte en jag-kan-sova-tills-jag-vaknar-dag. Får spara det till söndag :)

Var en bra dag på jobbet. Många glada människor, är ju fredag! En man som frågade hur jag mådde och avslutade med "puss och kram" hehe norrlänning, såklart. Sen en söt liten tant som ville komma till televerket ;) En kollega fick en kund som sjöng falsett i luren och sen la på.


Skål!

Kommentarer
Postat av: Kaj

Åh vad härligt det låter!! :)

2009-06-26 @ 19:00:54
URL: http://truly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0