Fullspäckad dag

Idag har jag verkligen hållt igång. Mötte upp Helen på af vid elva. Inget direkt spännande där. Vi gick och shoppade istället ;) Jag köpte ett par svarta tygskor, endast 150 kronor, och jag behövde verkligen ett par! Helen hittade en tub-top i jeanstyg. 

Efter det gick vi till vallokalen. Bara jag som röstade, Helen hade inte bestämt sig än. Sen hem till Helen och åt god sallad till lunch. Vi satte ihop en IKEA-möbel också. Tänk vad vi kan :P Lite kaffe på balkongen efter det.

Sen hämtades barnen på skolan och tillsammans med dom gick vi till cykelaffären och lämnade in Helen och Jonathans cyklar. Rejält med motion och sol har jag fått idag!

Var hemma vid 17 och åt lite yoghurt och duschade för att gå på informationsmöte. Jag vill fortfarande bli kontaktperson så fyllde i en blankett så de kan kontakta mig.

Sen middag blir det nu!
New shoes :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Supersnygga skor, och vilka ben sen då!!

2009-06-01 @ 20:07:03
URL: http://truly.devote.se
Postat av: A

Snygga skor!! :)

2009-06-01 @ 21:26:36
Postat av: he

2009-06-01 @ 21:39:13
Postat av: Helén

Cp nät....

Jodå nu ska möbeln på plats bara =)

2009-06-01 @ 21:39:58
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0