Lost in Norrköping

Igår kväll ringde Antony och ville ses. Jag förklarade att jag hade gått och lagt mig och var trött. Men han var envis ;) Jag sa att vi kunde träffas imorgon (idag alltså) istället och han gick med på det till slut. Sen ringer han och säger att han är vilse, stackaren. Han lät ganska full också så jag gav mig ut för att leta efter honom. Hans kompisar låg tydligen och sov, han hade gått ut själv för att träffa mig. Palace såg han sa han så jag gick dit, men där var han inte. Sen sa han att han var i närheten av hotellet så jag sa att vi skulle mötas utanför. Han trodde dock bara att han var vid hotellet :P Vi pratade länge och till slut fattade jag vart han var någonstans. Jag gick dit och där stod han ensam vid en staty på andra sidan stan mot var jag bor :)

Inte lätt att vara full och ute på vift i ett land och en stad man aldrig varit i ;)
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du måste verkligen vara kär...

2009-06-17 @ 08:16:14
Postat av: Sofia

Vad gör man inte för kärleken som Kurage den hariga lilla hunden skulle ha sagt

2009-06-18 @ 15:02:32
URL: http://kipke.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0