Rolig kväll, regnig dag

Helen gav mig ett uppdrag som jag har fullföljt på förmiddagen :) Jag var med på Carolins och Jonathans skolavslutning i kyrkan. Eftersom Helen jobbar idag så fick jag vara stand in och ta foton. När jag skulle gå imorse så verkligen ÖSregnade det så jag tog en taxi dit ;) Ett paraply hade inte räddat mig. Så synd om alla finklädda små barn. Som tack för hjälpen fick jag lunch på Helens jobb sen, raggmunk och fläsk. Fick dessutom skjuts dit av barnens pappa. Snällt.

Igår var tanken att Antony skulle hälsa på mig men han lyckades lura mig till puben istället så jag tog en drink tillsammans med fyra engelsmän :) Hade riktigt roligt och trevligt! Jag, Helen och hennes kusin ska ut ikväll, troligtvis gör killarna oss sällskap då. Men jag och Helen ska börja kvällen med middag på Harrys och sen lite vin hemma hos mig.

Söta (och fulla) Antony :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu har regnet kommit hit också. Synd om alla barn som har skolavslutning idag. Jag ska snart åka och jobba.



Hoppas Anthony är lika trevlig som han ser ut. Puss mamma.

2009-06-12 @ 13:57:13
Postat av: Lisa

Nämen vilken snygging :)

2009-06-12 @ 14:30:45
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bilder uppe nu =)

Å tack igen ....

2009-06-12 @ 15:53:58
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hoppas ni har jättekul ikväll! =)

2009-06-12 @ 21:55:10
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Sefaat

Nice!! ;)

2009-06-15 @ 15:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0