Seeegt

Kvällen började bra med middag på Harrys. Vi åt bakpotatis och skagenröra och drack två öl. Ett liveband som spelade också. Sen bar det av hem till mig för lite vin och drinkar :) Elin, Helens kusin gjorde oss sällskap också. Men när det var dags att gå ut bangade jag. Var trött och mådde lite dåligt så kändes meningslöst att lämna lägenheten. Trots att jag var duktig och inte drack mer och gick och la mig tidigt så har jag ont i huvudet idag :(

Fastnade framför Rasmus på luffen nu :)

Kommentarer
Postat av: ♥ KAJSA ♥

Du hade mått ännu sämre om du gick ut... ;)



Hoppas ni får kul ikväll. Lite revansch för igår kanske och så blir det dans på Harrys :D

2009-06-13 @ 16:59:59
URL: http://truly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0