Snart börjar allvaret

På jobbet idag fick vi testa ta emot samtal. Fast bara från varandra i utbildningsgruppen. Fyra fick vara kunder (höll på att skriva klienter) och fyra fick vara telefonister och sen vice versa. Det gick bra faktiskt, var kul. Även om jag känner att jag inte behärskar alla sökvägar, kortkommandon och liknande än. På måndag ska vi tydligen få testa på riktigt, läskigt.

Och vet ni att man faktiskt spelar in frasen "Eniro 118 118 - förnamn" ? Jag hade aldrig tänkt på att det funkade så. Men vilken tur, tänkt vad less man skulle bli annars. Men jag har altid undrat varför man hör sig själv så annorlunda när man lyssnar på en inspelning av sin röst. Sådär låter jag väl ändå inte, tänker jag varje gång :) Och det är ju inte direkt så att det är positivt heller.

Exakt så här ser det ut om dagarna ;)

Kommentarer
Postat av: Solweig Renner

Jag tycker faktiskt att

det låter kul Millis.Ha en skön

midsommar.Kramar

2009-06-17 @ 20:12:38
Postat av: Helen

Så söt å passande bild du hitta =)

2009-06-17 @ 22:37:29
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0