Tisdag

Jaha, då var sommaren över och hösten är på väg ;) Nej, riktigt så illa ska det väl inte vara ? Hoppas att solen kommer tillbaka väldigt snart.

Har varit och handlat idag och mailat arbetsförmedlingen. På fredag ska jag nämligen redovisa sökta jobb till min handledare men jag har inte fått någon handledare än, vilket gör det lite svårt.

Annars är jag mycket nöjd med hur jag har skött mig med maten på sistone. Åt bara onyttigt i lördags, vilket har resulterat i att jag har gått ner 1,5 kilo på drygt en vecka :) Mår mycket bättre generellt av att inte stoppa i mig massa socker och onödigt fett! Har rört på mig mer också. Fast har hört att 80% av viktnedgång beror på förändrade matvanor och resten motion. Vet dock inte om det stämmer.

Kommentarer
Postat av: Helén

Visst hjälper de till =)

Skönt me avbrott från solen ju ....

2009-06-02 @ 12:54:14
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: ♥ Kajsa

Bra gjort Camilla! :)

2009-06-02 @ 12:57:38
URL: http://truly.devote.se
Postat av: solweig renner

Jag såg ju det på korten.Bra

gjort Camilla.op OK de tar det

andra ögat i morgon.Kramar.

2009-06-02 @ 16:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0