1 mars

En lugn och supermysig helg har vi haft. I fredags när jag kom fram sken solen i Göteborg och folk hade börjat klä av sig :P Mötte Daniel och vi åkte och hämtade Jonathan på dagis och gick och tog en fika. På kvällen gjorde vi egna hamburgare och tittade på bedtime stories.

Lördag och Daniel var i väg på domarkurs. Jag och Jonathan åkte med Daniels mamma till Jysk. Äntligen har Daniel en ordentlig bäddmadrass :P Efter det tog vi en fika och sen gick  jag och Jonathan hemåt. Han verkade trött när vi var i affären (la sig på golvet) så jag hoppades att han skulle somna när vi kom hem. Men icke! Kanske mest var jag som behövde en nap ;) Tror jag slumrade till en stund ändå men Jonathan lekte och pratade med mig hela tiden så jag hörde att han var i närheten och vad han höll på med. Ingen nap på dan ledde till att han somnade innan sju på kvällen så jag och Daniel myste ensamma framför melodifestivalen.

En lunch på stan hann vi med idag innan jag åkte hem. På fredag kommer Daniel till mig. Han vågar väl inte annat ;) Dock får han roa sig själv nån timme när han kommer till stan för jag ska se Svansjön med Helen och hennes mamma med man på fredagkväll :)

Men först kanske man ska koncentrera sig på att en ny jobbvecka väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0