All eyes on me

Min presentation idag på nämnden gick så bra. Jag är ofta nervös innan jag ska prata inför många människor men när jag väl står där tycker jag att det är rätt kul :) 45 stycken var där idag, politikerna plus alla chefer. Sen bjöds vi på god lunch, buffé men kyckling, lax, potatisgratäng, sallad m.m.

Har städat ikväll och betalat alla räkningar. Ovanligt få räkningar hade jag den här månaden. Alla kom förra månaden :P

Filmen igår var bra! Trevlig att äta ute och gå på bio sådär mitt i veckan.


Kommentarer
Postat av: Helén

Ha nu funkar den igen ....

Å lyx mitt i veckan borde man ha mer av =)

2009-03-26 @ 00:30:34
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Milla

Härligt att det gick så bra. Man ska unna sig lite extra då och då om ekonomin tillåter. Puss mamma

2009-03-26 @ 08:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0