Lilla julafton

Hämtade ut ett stort paket från hm efter jobbet :D Det innehöll den rosa jeanskjolen, rosa munkjacka, rosa t-shirt med stort lila tryck, vit kofta, svart-grårandig topp, en bh och ett vitt linne. Tror inte ens det gick på 1000 kronor. Allt passade perfekt men jeanskjolen var lite längre än jag hade trott, gick nästan ner till knäna. Får se hur den känns när jag provar några överdelar till.

Hade beställt skor också från brandos.se En bra nätshop med massor av skor och väskor. Blev så nöjd med dom jag beställde, ett par svarta ankelboots med dragkedja och spännen. Behövde verkligen nya skor, då både mina stövlar och ankelboots är trasiga och slitna. Känns inte riktigt dags för ballerina och tygskor än. Snöade faktiskt här idag. Massor med härlig blötsnö :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0