Wake me up when 2009 ends

2009 är verkligen inte mitt år. Det började med influensa och jag låg halvdöd i två veckor, lyckades hålla mig frisk i tre veckor ungefär och sen kom en kraftig förkylning med feber. Vad gick jag hem med från jobbet idag då? Jo nån mag-kräkhistoria :(

Hade ont i magen i natt men det kändes ok imorse så jag gick till jobbet. Var väldigt illamående när jag kom till jobbet och det gick inte över. Jag var tvungen att spy. Hörde hur nån gick in på toan brevid när jag var i gång haha illa. Kändes ok efter att jag hade spytt men så började jag känna mig illamående igen efter ett tag så bestämde mig för att gå hem. Mycket för att inte smitta dom andra också. En kollega frågade vilken toa jag hade spytt på så hon kanske för det vidare till dom andra så dom undviker den :P

Gick i alla fall hem och spydde två gånger och sen somande jag och sov i typ 5 timmar.

Influensa, förkylning och magsjuk är det som har gått på jobbet. No shit, jag har råkat ut för alltihop.

Kommentarer
Postat av: Carro

usch å fy. låter som rena dagiset :)

jag är redan bättre, tack vare mitt superimmunförsvar. kan knappt minnas senast jag va sängliggande mer än 2 dar.

2009-03-03 @ 18:14:56
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Solweig Renner

Krya på dig Camilla.

Kommer allt skit från

Götet?Kramar Mormor

2009-03-04 @ 11:13:22
Postat av: Milla

Tack. Influensan fick jag nog i Göteborg men resten är från jobbet tror jag.

2009-03-04 @ 13:08:32
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0