Bajsställe

4 timmar på arbetsförmedlingen! Katastrof. Med tanke på att det var ungefär en halvtimmes effektiv tid, resten var väntan. Men Helén var världens snällaste och väntade med mig!! Utan henne hade jag nog gett upp. Jaja, en formalitet  för att få a-kassa är avklarad.

Efteråt tyckte vi att vi förtjänade lunch på mc donalds :) Vi var en sväng i djuraffären också. Jag köpte borste och gräs till katterna.

Nu ska jag söka ett jobb jag såg och sen boka biljett till sthlm till på onsdag :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Helt sanslöst med så lång väntetid som kunde läggas på att söka jobb.



Skönt att du har besöket avklarat känns lite hemskt att inte kunna försörja sig själv. Snart ses vi välkommen.



Ha en fin kväll. Puss mamma

2009-05-04 @ 17:51:49
Postat av: Andreas

Bra jobbat! Hoppas det löser sig med jobb snart, inte så kul att leva på A-kassepengarna.

Hör av dig när du kommer "hem" så kanske vi hinner synas och fika åtminstone. :)

Ha det! / A

2009-05-04 @ 18:02:18
Postat av: Helén

Jo då Jag överlevde ju Men blir de en gång till då får du nog gå dit själv =)

2009-05-04 @ 18:06:56
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Helén

Men hallå ... äter du inget alls eller???

2009-05-04 @ 18:09:42
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, tack så mkt! :D



Fan va sjukt att ni fick vänta där så länge!!

Är helt säker på att du kommer få ett jobb snart =)

2009-05-04 @ 18:23:13
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ja din morsa vet ju verkligen hur det känns att inte kunna försörja sig själv.

2009-05-04 @ 20:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0