Dagens goda gärning

Idag har jag och Helén jobbat ideellt på hennes mammas jobb (som också är Helens jobb ibland). I köket på ett äldreboende har vi spenderat eftermiddagen. Hallonpaj och kaffe fanns idag för de som ville och det kom faktiskt ner många och fikade. Helén sprang runt och serverade och jag värmde paj :) Tur att vi var där och hjälpte till för paj var tydligen mycket populärt! Och vad söta dom är dom gamla :) Jag och Helen fick dricks av en tant, 10 kronor var minnsann.

Efter dagens jobb gick vi och handlade lite vin till kvällen som ska drickas till pizza :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt! Fantastiskt att kunna göra något utan att få betalt i dessa tider när alla tänker på pengar och sitt ego. Ja visst är de gamla söta. Jag har själv några sötingar som jag ger medicin och samtal till. De som har byggt upp vårt samhälle. Ha trevlig helg. Kram mamma

2009-05-20 @ 20:14:40
Postat av: ♥ KAJSA ♥

Bra gjort Camilla! Hoppas ni har en trevlig dag och kväll tillsammans :)

2009-05-20 @ 21:34:56
URL: http://truly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0