Gårdagen

Igår var en mycket bra dag! Johan dök upp vid 13, lite mys med katterna och sen lunch på waynes coffee :) Sen dags för shoppingrunda! Johan shoppade massor! Jag var duktig och höll i mina pengar. Sen gick vi hem till mig och drack kaffe ute på balkongen. 

Massa fint hittade han
           

              

Underbart väder!
            



Kvällen spenderade jag med Helén och barnen. Vi åt kyckling och revbensspjäll som jag köpt med enligt önskemål :) Till det åt vi grönsaker, mozarella och majskolv. Lite rödvin drack vi också.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad härligt! Väntar på tåget i hässleholm nu. Det är försenat. Suck.

2009-05-30 @ 10:27:19
Postat av: Helén

Tack för sällskapet igår ...

2009-05-30 @ 10:51:10
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0