Tisdag

Helén ringde och väckte mig kl 9 idag. Enligt överrenskommelse ;) Med världens mensvärk lyckades jag komma ur sängen ganska fort, äta frukost och promenera bort till Helén. Eftersom hon var på IKEA igår så var det lite pysslande som stod på schemat. Jag tittade mest på men lite nytta gjorde jag iaf. Jag vände på en soffa, klippte ut blommor, var uppe på vinden och följde med till polisen. Lunch fick jag också, hemmagjord rabarberkräm :) Mycket gott!

Helén fixar och donar och jag tittar på ;)


Mitt mästerverk :)


När allt är färdigt lägger Helén upp bilder i sin blogg


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilken ambitiös bloggare du är Camilla! Jag har mailat dig förresten, hoppas du inte tog illa upp eller så. Ring i så fall så reder vi ut allt :) Ha det så mysigt ikväll! ;) Berätta allt imorgon. Kram!

2009-05-19 @ 18:57:49
URL: http://truly.devote.se
Postat av: Helén

Tack igen frö hjälpen Synd att ja kom på de där me syandet lite väl sent ...hahaha

2009-05-19 @ 22:41:46
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0