Lördagkväll

4 somnade jag och Jing imorse. Sen vaknade vi redan klockan 7, eller han vaknade och lyckades även göra mig pigg. Vid 13 somnade vi igen och har sovit fram till nu. Eller ja, en av oss sover fortfarande :P

Kvällen igår var jätterolig! Middag, drinkar och massa tjatter med Helen :) Sen begav vi oss till Harrys, där vi dansade massor. Riktigt skoj!

Min värkande hals har gått över i heshet. Började bli hes redan igår kväll. Hoppas den är ganska ok till måndag så jag kan jobba.

Är för övrigt irriterad över att Saw VI bara visas i Stockholm och Göteborg. Älskar saw-filmerna och hade velat se senaste på bio.

Pizza, kebab eller nåt annat flottigt skulle sitta fint nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0