Nyktrast i stan

Vaknade för en stund sen upp till ett grått och mörkt Norrköping. Inte direkt upplyftande men jag är ledig idag och imorgon så jag är glad ändå :)

Efter jobbet inatt, 3.15, gjorde jag misstaget att gå till McD. Var så hungrig och Jing hade ringt och blivit lovad en burgare också. Lördagkväll och strax efter 3 betydde att McD var fullt av stans alla festprissar :P Fulla, slitna och jobbiga människor. När man är nykter och ser fulla människor undrar man varför man överhuvudtaget dricker en endaste droppe alkohol. Blev bråk där inne också. Jag gick från att höra massa sluddrande människor i telefon till att behöva se dom också :P

Efter ungefär en kvart i kön kunde jag iaf gå hem och äta med min sötnos. Efterlängtat! Han hade sovit sen 19 på kvällen så han var pigg. Vi låg vakna några timmar och skrattade och myste och sen vid 8 begav han sig till Istanbul Kebab.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag brukar tänka samma sak när alla är fulla och jag är nykter.

2009-11-15 @ 17:08:20
URL: http://kipke.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Fulla människor är sjukt jobbiga, haha. Efter att ha varit nykter i typ tio månader så =) man hoppas de kommer vara bakis dan efter ;)

2009-11-15 @ 17:21:21
Postat av: Lisa

Det var från mig =) kanske du fattade iofs med tanke på det där med tio månaders nykterhet ;)

2009-11-15 @ 17:22:35
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: KAJSA ♥

Jag brukar tänka: varför vara nykter när man kan vara full? :D

2009-11-16 @ 09:46:25
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0