Komma undan med vad som helst

Det är så kul med PMS. Eller ja, kul och kul men är kul att det är så påtagligt när man har det :P
Var på ICA och blev fruktansvärt irriterad på människor som gick sakta och på en kvinna som höll på och segade sig framme vid kassan av nån anledning. En unge som skrev också så det lät som ett högt larm! Sen när jag kommer hem och ska in på min gård får jag stå och vänta för nån jäkla lastbil håller på och backa ut. Men när man har PMS så får man vara irriterad ;) Tycker faktiskt att man skulle få komma undan med mord när man ska ha mens haha

Man får äta godis också :D Så jag har varit och köpt godis och hyrt dumpa honom. 10 kronor kostade det idag att hyra film istället för 25. Har inte träffat Jing på två dar men han skulle komma hit vid 20 sa han. Dock ringde han nyss och sa att hans klocka var 20 ;) MIN MED sa jag.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Långsamma människor är sjukt störiga!! De är irriterande alla dagar i månaden. Det är även skrikiga ungar, fy fan.



Mys med film och godis! :)

2009-10-07 @ 15:11:35
URL: http://varochvarannandag.blogg.se/
Postat av: Helén

Oh så mysigt me film å godis ...

Bra avslut på tråkigheter å extra mys me att pojken har tid att ses oxå =)

2009-10-07 @ 16:18:27
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Helén

tack tack

2009-10-07 @ 17:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0