Kryssning ikväll

Mötet igår gick bra! Träffade en tjej i övre tonåren som jag förmodligen kommer bli kontaktperson åt. Vi ska höras på söndag och bestämma en tid för att ses nästa vecka :) Så ska vi ses några gånger innan vi träffar socialsekreteraren igen för att berätta hur det har funkat.

Jag och Jing hade myskväll igår (som vanligt). Vi åt tacos och kollade på mina serier ;) Nu har han precis gått och jag ska sätta igång att packa. Om två timmar går bussen till Stockholm. Kryssning med Helen och barnen väntar :)

Better get started

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du skall visst åka med samma färja som Andreas, hälsa honom om du ser honom.

2009-10-28 @ 19:18:33
URL: http://kipke.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0